2011-11-10

låda, låda på väggen där...



Jag borde nog ha plockat om lite i min pockethylla innan jag visade den egentligen. Det blir ju liksom inte precis någon skrytskyltning av hur väl insatt jag är i den fina litterära världen med den ena pristagaren efter den andra om man säger så. Men jag gillar nog i ärlighetens namn faktiskt hyllan (som är en gammal slaktback från Borås) mer än böckerna.  Den är åtminstone lite mer orginell än min kiosklitteratur.



Just nu har hela Tv-väggen en lite höstigt uttryck, tack vare de fina korten som jag fick från Anna-Malin förra hösten! Det var med glädje jag tog fram den i år igen! Glädjefullt är det också att med ögonen svepa förbi blomman som är en "heja-dig-blomma" från mina fina kollegor. En liten blomma med mycket omtanke. Det är bra det.




Men det är ju ärligt talat inte speciellt långt bort innan det är dags att bjuda in advent igen. Det är nästan svårt att hänga med i svängarna, tycker ni inte det!?

Jag har börjat samla lite inspiration inför den stundande julen på Pinterest. Ojojoj, va kul det är att sitta och "pinna" då kan man verkligen snacka om att tiden flyger i väg! Det gäller ju att lyckas slita sig från datorn då och då så att jag kan kanske hinner göra något av alla det fina DIY som fullkomligt hoppar på mig. Jag tror jag vet vad jag ska prioritera...hmm...





T i n a