2012-08-28

fabriken, ny vän och jag

 
[ gammal bygglampa fyndad för en femma ]
 

Nu är det som sagt officiellt. Jag och fina Anna ska från och med nu leda arbetet i Fabriken. Vi tar över stafettpinnen efter duktiga Camilla och Annaleena som ändå kommer att finnas med på ett litet hörn. Som halvt osynliga hustomtar ungefär.
 
Tillsammans med alla duktiga medlemmar ska vi producera inspiration så det ryker ur skorstenen. I vårt Hej! uppmanar vi även er alla att komma med tankar och idéer kring utveckling, avveckling och kanske lite inveckling. Skämt åsido. Alla tankar är betydelsefulla hur som helst.
 
Men vet ni? Jag och Anna har fortfarande aldrig träffats i den verkliga världen. Ändå vet jag att jag gillar henne och att hon är en kompis jag verkligen inte kommer att tappa bort. Märkligt. Nästa vecka har jag bokat en tågbiljett och vi ska träffas och planera och prata och fundera i timmar. Oj vad vi ska prata. Jag ska le och säga hej ett antal gånger med en lite halvrar röst också. Annas lillkille ska nämligen följa med ut på stan. Mysigt värre!
 
Men som sagt. Nu är det officiellt. Kom och hälsa på i Fabriken.
 
 
 
T i n a
 
 
 

18 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Ah det känns så fint att få lämna över till er, och va skoj att ni ändå har så nära att ni har möjlighet att träffas.

    Tycker er ide´ om att fråga vad som varit bra och mindre bra av medlemmarna är kanonide´!

    Hej fabriken, heja Er!

    Kram.

    SvaraRadera
  3. Fin lampa. Jag har en likadan fast den är ifrån Clas Ohlson. Kul att fynda :)
    Milla

    SvaraRadera
  4. Åhå-jaja. Det här känns redan så bra, men tänk om det blir "pinsamt tyst" när vi ses.. Äääääh, tror inte det va?

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Lycka till! Ni kommer att lyckas ta över stafettpinnen!! Kram

    SvaraRadera
  6. Lycka till! Ni kommer att lyckas ta över stafettpinnen!! Kram

    SvaraRadera
  7. Roligt! Jag tänkte faktiskt på Fabriken för bara några dagar sedan och undrade just om det skulle bli någon fortsättning eller inte. Så dessa nyheter gjorde mig väldans glad! Och ännu gladare för att två bloggare (och även instagrammare) som jag gillar så mycket tar över. :)

    SvaraRadera
  8. Vilket fantastiskt par att ta över rodret i Fabriken!! Det kommer bli toppen. Tjo ho!!

    SvaraRadera
  9. Åh så kul! :) Ser fram emot att följa (och kanske vara med?) Fabriken i höst med er vid rodret. Kan inte bli annat än bra! Och vad kul att ses irl.

    Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  10. Such a great news!!! Congratulations Tina... It will be a great pleasure to meet you there at fabriken! elvx

    SvaraRadera
  11. Otroligt roligt att just ni två tar över rodret. Lycka till med uppgiften, det kommer ni att klara galant.

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  12. Så spennende, gleder meg til fortsettelsen!

    SvaraRadera
  13. Vad spännande, grattis och lycka till. Väldigt fin lampa. Kram Pia

    SvaraRadera
  14. Okej en trogen följare av din blogg önskar dig lycka till!!
    En undran, skulle hemskt gärna vilja bli medlem i fabriken kommer de vara samma antagningsvillkor ???

    Jennie med www.jennieskreativasida.blogspot.com

    SvaraRadera
  15. Okej en trogen följare av din blogg önskar dig lycka till!!
    En undran, skulle hemskt gärna vilja bli medlem i fabriken kommer de vara samma antagningsvillkor ???

    Jennie med www.jennieskreativasida.blogspot.com

    SvaraRadera
  16. Hej!

    Underbart! Kommer bli succé. Stort grattis! Ser fram emot en fin fabrikshöst. :)



    Kramar från Lotta

    SvaraRadera
  17. Ett stort grattis till er båda! Vilket otroligt roligt projekt! Passar er som handen i handsken.
    Önskar er ett stort lycka till och kommer garanterat att vara en flitig besökare på Fabriken.

    Kramkram!
    Jennie LK;)

    SvaraRadera


Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar!
kram | Tina