2012-08-16

förändring i små steg





I vårt alldeles onödiga men väldigt bra att ha:iga nedre tvrum/gillesuga händer det något. Ruffa, olika breda och alldeles nymålade står de i givakt, bräda efter bräda. Några av våra vitmålade stubbar står och trängs mitt på det svartvita koskinnet och vill verkligen bli omringade av en ny soffa och /eller nya fåtöljer. Men en sak i taget...




Ljusslingan från Granit har legat oförskämt länge i sin låda men hängdes lite provisoriskt upp i ett hörn. Det blev ganska bra så det får nog bli så ett tag. Men den ljusslingan är ju inte gjord för att hänga still. Den ska flyttas runt. Det stod nästan så på kartongen har jag för mig ;)


T i n a


7 kommentarer:

  1. Hello, I am truly in love with this lamps... :))
    aga

    SvaraRadera
  2. Lampslingan är supersnygg! Granit har så mycket snyggt:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Spännande..! Den där slingan är en favorit. Vi har två här hemma. Men hur många glödlampor måste ta slut innan det är dags att byta o det inte alls ser charmigt ut mer? Det undrar jag just.

    SvaraRadera
  4. Spännande..! Den där slingan är en favorit. Vi har två här hemma. Men hur många glödlampor måste ta slut innan det är dags att byta o det inte alls ser charmigt ut mer? Det undrar jag just.

    SvaraRadera
  5. Great pictures! I Love that garland of lamps very much!!!

    Love Lisanne

    SvaraRadera
  6. Hahaha, jag är helt säker på att det stod så på kartongen hahahaha

    Kram Nina

    SvaraRadera
  7. Hej Tina!

    Hur fick du upp Granitlampan? Har en som ligger redo att sättas upp men jag vet inte hur... :S

    SvaraRadera

Va trevligt att du tar dig tid att lämna en kommentar! Tack!

Jag har för avsikt att försöka svara på alla eventuella frågor och kommentarer direkt här i kommentarsfältet!

kram | tina