2012-08-31

hej o tack

 
 
 Tack sommar 2012.
 
För visst är det idag den tar sitt sista ljuva andetag på något sätt. Med  ro i kroppen hälsar vi september välkommen i morgon. Härligt, men som alltid lite vemodigt när hösten är ett faktum.
 
 
 
 
Det var en sommar som lämnade en del att önska. Sol och värme saknades långa stunder. Men stunder med mänsklig värme och glädje var desto fler. Så samtidigt var det en sommar som uppfyllde önskningar.
 
Till exempel blev jag uppsökt och tillfrågad om jag ville skapa bilder till ett CD konvolut. En ung talangfull jazz-artist med hemvist i USA hade fallit pladask för mina bilder på Instagram och ville att jag skulle illustrera hennes texter. Klart jag ville! Med det följer fler uppdrag och utmaningar... lite av en dröm som nästan blir sann.
 

 
 
Tack också till alla er som via mejl, kommentarer och sms gratulerat och visat uppskattning kring det faktum att Anna och jag ska blåsa liv i Fabriken igen! Kul!
 
Dessutom vill jag säga hej och tack till det faktum att det är H E L G !
Passar alldeles utmärkt med tid för hem och familj precis just nu.
 
 
t i n a
 
 
 

9 kommentarer:

  1. Så underbara foton. Men åh, måste sommaren vara slut :-(

    SvaraRadera
  2. Tina jag är inte förvånad att det går så bra för dig, du är så begåvad att jag blir så där äckligt avundsjuk ibland - fast på ett positivt sätt ;)

    Stor kram och han en ljuvlig helg!!


    SvaraRadera
  3. Grattis, vad kul! Och vad kul att fabriken skall starta igen, hoppas på att kunna bli medlem:)

    Ha en fin helg,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Have a wonderful weekend :-)

    SvaraRadera
  5. S himla kul m fabriken ja. Grattis! O Shirley pommfritt vilka fina bilder. Hej höst!

    SvaraRadera
  6. Have a great weekend!!! Love this picture mix! And THANK YOU very much for your sweet comments! Means a lot to me :-)

    Love Lisanne

    SvaraRadera
  7. Bara det slutar regna och det blir lite mer soligare höst!då är ju det så mysigt med hösten.Vad kul det låter med bild-uppdraget!Ha en finhelg du med!kram!

    SvaraRadera
  8. Så vakre bilder! Gratulerer så moro! klem Hege

    SvaraRadera
  9. Jätte roligt att det är just ni som kommer driva vidare fabriken!! Det kan bara bli toppen!! Grattis!

    Kram Daniella

    Ps. Din beställning har kommit fram och skickas till dig i morgon;) Ds.

    SvaraRadera

Va trevligt att du tar dig tid att lämna en kommentar! Tack!

Jag har för avsikt att försöka svara på alla eventuella frågor och kommentarer direkt här i kommentarsfältet!

kram | tina