2012-08-19

lite suddigt, men skönt



Det är inte bara mina bilder som är lite suddiga och oskarpa i dag... tur det är söndag och tillåtet att liksom inte göra så jättemycket. Har en promenad med en kompis inplanerat sedan när lillasyster har sin fotbollsträning. Annars inga måsten. Gott så.

Helgen snitt i köket är på delad första plats med vita tulpaner och pioner, när det gäller blommor jag gärna bjuder in. Fast när jag tänker efter så är jag ju väldigt förtjust i ranunklar också... Men jag är i allafall säker på att det är vita blommor som flörtar mest med mig. Så är det.



T i n a


7 kommentarer:

  1. Jag älskar vita blommor, de är de absolut vackraste enligt mig. Sedan gillar jag svaga gammelrosa nyanser:)

    Fint du gjort med trälådor som agerar hyllor!

    Ha en fin kväll,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Tina, Tina, Tina, jag vet inte hur du gör det, men allt lyckas du!

    Jisses, ditt svar på mitt inlägg var ta mig tusan det bästa jag läst. På länge. En klockren jämförelse som i alla fall fick mig att inse att jag både vill sitta vid sandlådan och bjuda på brakmiddag.

    Tummen upp för dig. KRAM

    SvaraRadera
  3. Åh, du har det så härligt fint inne på din blogg! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Läser du min blogg? Isf tycker jag att du ska klicka dig in och gilla min sida, så blir de lättare att följa den :)

    http://www.facebook.com/pages/Lebanezza/103148899777281

    SvaraRadera
  5. Tjenis!
    Kul att du ska jobba med Fabriken! Längtar tills ni kickar igång hösten =)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  6. Så vackert... Som vanligt;).
    Mina favoriter är oxå vita blommor och gärna gladioler o ranunklar.
    Ljuvligt charmigt kök du har.
    Kramkram!
    Jennie LK

    SvaraRadera

Va trevligt att du tar dig tid att lämna en kommentar! Tack!

Jag har för avsikt att försöka svara på alla eventuella frågor och kommentarer direkt här i kommentarsfältet!

kram | tina