2012-09-04

Typography

 
 . fick paket på posten idag som jag slet upp direkt och snabbfotade med Iphonen .
 

Skulle vilja ha hela alfabetet och dubbletter av vissa utvalda, bara för att kunna bjuda mina fikagäster på kaffe eller varm choklad i "deras mugg" liksom. Hur flott vore inte det? Just nu är lustigt nog någon som börjar på L extra välkommen. Varför då undrar någon. Ja, det vet bara Daniella Witte och jag. Typ.

Har du varit inne i hennes webb-butik nyligen? Om inte, klicka dig dit omedelbart. Och sucka och njut. Jag tror jag ska dit igen ;)

Vet ni? I morgon ska jag sätta mig på tåget och träffa Anna för första gången på riktigt i den verkliga världen! Vi ska prata, prata, prata om bland annat Fabriken och dess framtid nu när vi tagit över spakarna. Gissa hur kul det ska bli på en skala 1-10!?


T i n a