2012-09-04

Typography

 
 . fick paket på posten idag som jag slet upp direkt och snabbfotade med Iphonen .
 

Skulle vilja ha hela alfabetet och dubbletter av vissa utvalda, bara för att kunna bjuda mina fikagäster på kaffe eller varm choklad i "deras mugg" liksom. Hur flott vore inte det? Just nu är lustigt nog någon som börjar på L extra välkommen. Varför då undrar någon. Ja, det vet bara Daniella Witte och jag. Typ.

Har du varit inne i hennes webb-butik nyligen? Om inte, klicka dig dit omedelbart. Och sucka och njut. Jag tror jag ska dit igen ;)

Vet ni? I morgon ska jag sätta mig på tåget och träffa Anna för första gången på riktigt i den verkliga världen! Vi ska prata, prata, prata om bland annat Fabriken och dess framtid nu när vi tagit över spakarna. Gissa hur kul det ska bli på en skala 1-10!?


T i n a


9 kommentarer:

  1. Ja, de där kopparna är så tuffa tycker jag!!

    Vad kul att träffas och prata om Fabrikens framtid. Jag hoppas att man kan bli medlem för jag är inte det ännu...

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Vad spännande, lycka till. Ska bli kul att följa, kramkram

    SvaraRadera
  3. Älskar de muggarna!
    Känns kul att ni skal ta över och blåsa liv i fabriken igen. Alltid spännande med nya inputs:-)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. det där "tåget " med Anna kommer jag absolut att följa...*ler och hos Daniella tittar jag allt som oftast in ....dags att klicka hem något snart också...ha en fin morgon dag !

    Kram

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera
  5. Ljuvliga koppar som också står på min önskelista - hur mycket fint finns inte hos daniella wittes butik? Åh, jag kunde tänka mig att köpa rubbet :)


    Vill önska dig och anna en riktig härlig dag - roligt!!

    kram.

    SvaraRadera
  6. blir nyfiken, vem kan det vara som har den äran att vara extra välkommen på fika hos dig. Önskar att det vore Lag (jag). ;)

    SvaraRadera
  7. 10. jag gissar på 10.

    Kram på dig, vännen

    SvaraRadera
  8. Vad spännande! Håller tummarna jag!!!
    Ha en skön söndag!! Kram!

    SvaraRadera

Va trevligt att du tar dig tid att lämna en kommentar! Tack!

Jag har för avsikt att försöka svara på alla eventuella frågor och kommentarer direkt här i kommentarsfältet!

kram | tina