2014-05-29

funderingar kring ordning och reda och lite rabatt på Granit

Klämma Vajer SV/VI
 
 
Granit är för mig och säkerligen många andra starkt förknippat med ordning och reda. I dag bloggas det om ordning och reda inne på Fabriken och då vill jag passa på att bjuda er på möjligheten att faktiskt införskaffa er lite snygga ordning-och-reda-attiraljer från just Granit till lite rabatterat pris. 
 
Låda zink lock stor
 
När jag var på Bloggforum förra veckan så var Granit ett av företagen som fanns representerade i våra fantastiska goodiebags och de gav oss möjligheten att erbjuda våra bloggläsare en rabattkod som ger dig 15% rabatt vid ett köptillfälle. Handlar du i en butik så hälsar du bara från "Trendenser" så får du rabatt. Vill du handla på nätet så uppger du "trendenser2014" Rabatten gäller t.o.m. 30/6 2014
 
 
 
Serveringsvagn
 
 
 
Jag är så sugen på denna serveringsvagnen. För mig är den ordning och reda personifierad just nu. Jag har suktat efter en serveringsvagn i flera år men aldrig kommit till skott. Kanske nu?
 
Korg rund elefantgräs Svart
 
 
Snygga korgar samlar samman saker och ting och är samtidigt vackra detaljer som är lätta att flytta runt och byta ut. Perfekt på temat snygg ordning och reda.
 
 
 
kram | tina