2014-05-14

vit keramik när den är som bäst på två olika sätt


Ja där på hyllorna, som jag i dagsläget starkt funderar på att ge en omgång färg, står lite vit keramik. När det är som bäst. Fast på helt olika sätt. Till höger står mina små fina ljuvligheter från Kajsa Cramer. De är de finaste små hantverk. När det är som bäst.
 
Till vänster står två små fynd. Hemburna från Netto, av alla ställen. En kväll alldeles nyss trillade jag in där i vår närbutik, i min näst intill för avslappnade outfit. En sån där outfit som inte ens lyfte upp mig på något ställe alls och som garanterat fått döttrarna att bara gå förbi mig om de hade en ny vän med sig. Ja ni fattar hur sunkig jag var när jag lullade runt lite där bland hyllorna på Netto och fick syn på dessa två små. Ner med dem i korgen tillsammans med Proviva, bananer och mjölk. Oväntat och lite fint fick jag till ett litet fynd-moment. När det är som bäst.



kram | tina